Internet marketing za firme (veleprodaje)

Veliki broj kompanija koje posluju isključivo ili pretežno sa drugim firmama ima problem sa online marketingom. Prema istraživanjima 85% B2B potrošača vrši pretrage interneta pre odluke o kupovini, dok sa druge strane 77% B2B kupaca kažu da nisu razgovarali sa predstavnikom prodaje nego su samostalno istraživali i pronalazili informacije online. (izvor za statističke podatke ovde)

Sve ovo upućuje da itekako treba posvetiti pažnju internet marketingu u delu koji se odnosi na B2B.

Online marketing strategija

Evo i nekoliko predloga za razvijanje online marketing strategije

  1. Web sajt – dobro i kvalitetno dizajniran sajt itekako ostavlja utisak na posetioce, dok bi sadržaj trebao biti pre svega edukativne prirode kako bi što više angažovao i upućivao korisnike na proizvode ili usluge.
  2. Blog – kompanijski blog, je jedan od osnovnih alata koji može povezati kompaniju sa kupcem i predstavljati osnovni izvor ljudima koji vrše online pretrage i istraživanja proizvoda i usluga.
  3. Linkedin – ova društvena mreža je pokazala da je tri puta efikasnija za B2B kompanije od konkurentskih Facebook-a i Twittera. Statistika koja govori o ovome ovde.
  4. Novi posetioci – stalno treba dovoditi nove posetioce do sajta i bloga, recimo uključite u signaturu e-mailova ili na pakovanjima i publikacijama linkove ka vašem sajtu i blogu.
  5. Unapređenje sadržaja sajta – sadržaj sajta doprinosi boljoj interakciji sa kupcima usluga i proizoda zbog toga je potrebno stalno raditi na njegovom unapređenju.

Ovde je naveden samo predlog za razvoj marketing strategije za kompanije iz sfere B2B (veleprodaje), ali svakako treba što pre krenuti u akciju jer konkurencija to svakako već radi.